• evde kendi imkanlarıyla mobilya yapabilmek

    4.
    minyatur mobilya da yapabilir kurdan va karistirma cubuklarindan.
    -1 ... lisa garcia
  • ben bu yazıyı sana yazdım

    31619.
    Hic bi sey yapmayalim. Sadece uzan yanima. Yuzumuz birbirine donuk olsun. Dokunmayalim bile. Sen uyu hatta kapat gozlerini. Oyle durayim yaninda. Soluk alip verisini duyayim, kirpiklerine bakayim. Uykuya dalarken ruya gorurken yuzunde olusan mimiklere bakayim.

    Bazen arkam donukken hayal ediyorum, Ben masada calisirken sen arkadaki koltukta uzaniyormussun diye. Birazdan yemek yiyecekmisiz mesela beraber. Sen beni bekliyormussun. Sonra yuruyus yapacakmisiz. Kimse girmesin diye kasmadan elini tutacakmisim. Yolda gordugumuz tanidiklara selam verecekmisiz.

    Sonra evimize donecekmisiz. Bizim evimize. Biraz tv izleyip Sarilip uyuyacakmisiz koltukta. Uzerimize hafif bi battaniye alip. Kumanda sende. Ben izlemiyorum bile zaten. Dalarim belki basim kolundayken.

    Sonra hadi kalk odamiza gidelim diyecekmissin. Yine ilacini ictin mi diye sorarsin belki. Ictim derim ben de. Minicik opersin. Sariliriz yine.

    Aile olmusuz iste. Iki kisilik. Ne guzel olurdu.
    1 -2 ... lisa garcia
  • 27 yaşında hiç sevgilisi olmamış erkek doktor

    13.
    Kizlar bosverin bunu, burda kadin ruhundan anlayan doktor beyler de var. Actim kollarimi, kucagima bayilabilirsiniz. Hemen mudahale ederim, beyaz onluklu prensiniz burada.
    2 -1 ... lisa garcia
  • topuklu ayakkabı

    1664.
    Ustteki protestoyu sonuna kadar destekliyorum. Parmak arasi terlik oley diyorum.
    -2 ... lisa garcia
  • bağlama

    149.
    Cok guzel yigidim aslanim caldigim ensturman.

    Asik lisa der ki
    Cekemeyen anten taksin,
    baglama sen cansin.
    2 ... lisa garcia
  • biriyle nedensiz konuşmak istememe

    2.
    (bkz: tipine gıcık olmak)
    ... lisa garcia
  • 8 li nova pastel vs çantalı monami pastel

    2.
    Hep sekizli nova kullandim.
    Cantali monamisi olan kimse benim gibi resim yapamiyordu.
    Simdi 6 li akrilik kullaniyorum. (Yesil bol kullaniliyor. Ara renklerden sadece onu Ayri aliyorum.) Inanmazsiniz tum o renkler sadece siyah beyaz sari mavi kirmizi ile elde edilebiliyor.

    Edit: bu arada monami candir. Cok guzel karisir camurlasmadan. 6 li monamiye tav olurum ben.
    1 ... lisa garcia
  • çok güzel hareketler bunlar

    1082.
    ve sezon finalinde yılmaz erdoğanın gelmesi ile kötü skeçlere "kötü" denerek beni mutlu ettikleri program. olmuşsa da olmamışs da oleyyy deyip gittikçe gelişeceğine güldür güldüre dönüşmeye başlamıştı.
    1 ... lisa garcia
  • 22 yaşında hiç öpüşmemiş olmak

    21.
    öpüşmemiş insanlara hiç önemli bir şey değilmiş gibi gelen ama ilk öpüştükleri an, bir de aşık oldukları kişi ile gerçekleşiyorsa bu olay, çok şey kaçırdıklarını fark edecekleri muhteşem eylemdir. lakin sırf öpüşmek için öpüşmek de bir o kadar iğrençtir herhalde. aynı bardaktan su içmeye tiksiniyoruz yeri geldiğinde.
    -2 ... lisa garcia
  • el öpme saçmalığı

    58.
    bizim ailenin en yaşlısı vefat etmeden önce dedem idi. ve benim tanıdığım hijyenine hiç dikkat etmeyen tek adamdı. zaten bi yaştan sonra kafası da gitmiş idi. öylesine zevkine tuvalet yerine çıkarır arka bahçeye işerdi. sonra el yıkama yok. tuvaletten çıkardı büyük de yapsa sifon çekmez idi. su gidiyor diye. haliyle elini de yıkamaz idi. burnu doldukça bir eliyle burun deliklerinden birini kapatır olduğu yere sümkürür elini de üzerine siliverirdi. hatta hava sıcaksa asla evde yatmazdı. bir tamirhanesi vardı, içinde kir pas içinde bir koltuk. orada yatardı. bayılırdı orada yatmaya. ama hiç bitlenmedi. amcam halam falan altı ayda bir geldiklerinde zor bela duşa sokar keselerlerdi. kınamıyorum adamın tarzı bu idi.

    ve biz her dedemin yanına gittiğimizde babam derdi ki "hadi dedenizin elini öpün.." öperdik amk ya. geleneğinizi...
    1 ... lisa garcia
  • bekar ve ailenin evinde olup maaşlı olmak

    6.
    şimdi birtakım ihtimalleri ele alırsak;

    1) bu arkadaşın ya ailesi çok iyidir, kendi içlerinde iyi geçiniyorlardır. mutlulardır yani. hiçbir anne baba çocuğu uzakta olsun istemez zaten. gitmek isteyen genelde çocuklar olur. bunun nedeni de evde kendi bireyselliğinin kabul edilmemesidir. bu arkadaşın böyle bir sorunu yoktur. ailesi saygılıdır kendine karşı.

    2) düz adamdır. bireyselliğe ihtiyacı yoktur. hani yurtta kalıp aile evinde kalanlara "ne güzel yemeğin pişiyor, çamaşırın yıkanıyor" diyenlerdendir. bu adamın ek bi ihtiyacı olmaz. yemini suyunu ver takılır kendi kendine. yemek pişirmek ve çamaşır yıkamaktır bu adamın en büyük sorunu. o da halloluyordur. ohh miss..

    3) birikim yapıyor olabilir. az kazanıyordur, ek kira vermek istemiyordur. hazır özgürlüğün tadını da almamışken biraz bütçesini toparlayıp öyle gidecektir. ya da evlenmeyi düşünüyordur. tekrar eşya al, ev düz vs iki emek yapmak istemiyordur.

    4) ailesine patolojik derecede bağlı olabilir.
    ... lisa garcia
  • sevgiliyi uyurken izlemek

    90.
    çok güzel bir eylemdir. yüzü ifadesizken bile çok güzeldir. ne kadar şanslı olduğunuzu düşünürsünüz. aklınızdan film şeridi gibi onu tanıma süreciniz geçer. komik şeyler aklınıza gelince hafifçe gülümsersiniz. yanağından öpersiniz minicik. bi de özlemişseniz sarılıp sıka sıka patlatasınız gelir ama dokunmazsınız uyanmasın diye.
    1 -1 ... lisa garcia
  • beyaz tenli bir kadının ayakları

    3.
    inanmazsınız, öyle bir nasır tutabiliyor ki.. ben de şaşkınım.
    1 ... lisa garcia
  • nar ağacı

    44.
    Cok kolay bir sekilde cekirdekten yetistirebilirsiniz.

    Islem assiri basit.
    Nar yerken cekirdeklerden birini topraga gomun. Ara ara topragi hafif nemli olacak sekilde sulayin.

    Bir kac haftaya filizleniyor.
    Bir kac yila da soyle oluyor.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2160052/+

    Bunu alip bu haliyle bahceye falan da dikebilirsiniz. Cali olmamasi govdesinin kalinlasmasi icin saga sola cikan sacma dallarini kesebilirsiniz. Genelde bu sekilde cekirdekten buyuyen agaclarin meyve vermeyecegi soylenir ama 5 yila meyvesini de yersiniz. Biz yedik sahsen. Bu ikinci nar agaci. Biri de filiz daha.

    Limon donuyor ama nar agaci soguga da daha dayanikli. Gomuverin bi cekirdek dikili bir agaciniz olsun dunyada.
    1 ... lisa garcia
  • senden önce 5 ilişkim oldu diyen kız

    4.
    Dordu mezarda biri hapiste diye devam edebilir.
    ... lisa garcia
  • yazarların hobileri

    121.
    Ev bitkisi yetistirmek.(bu en yenisi)
    Resim.
    Baglama.
    Maket.
    Kil.
    Okumayi da cok severim.
    -2 ... lisa garcia
  • sözlük yazarlarının itirafları

    165798.
    annem babam oyle yaslanmis ki. artik cogu seyi anlatmiyorum onlara. idare ediyorum sadece. gerektigi kadarini biliyorlar.
    4 ... lisa garcia
  • türkiye de dinsiz olmak

    7.
    Dinsizsin diye kafir derler ama onlardan cok daha musluman yasarsin genelde.

    Kimseye laf anlatmaya gerek yok. Kendini aciklamaya gerek yok bence. Zaten o kadar az insan kafa yoruyor, o kadar az insan dusunuyor ki.
    1 ... lisa garcia
  • reddedilmek

    355.
    içimden üzülürdüm ben, biraz da utanırdım. ya derdim keşke söylemeseydim. küçüklükten gelen bi kendimi ezikleme durumum var zaten. eyy lisa sen kimsin ki be, kim sevmiş de seni şimdiye kadar da gittin kendine bakmadan açıldın falan derim.

    ama sonradan rahatlardım herhalde. herşey bok da olabilirdi. yine olabilir ama en azından ben elimle yapmış olmam diye düşünürdüm.
    1 ... lisa garcia
  • çalışmak

    136.
    çok özledim ya. biliyorum başladığımda da lanet edeceğim, yakınıp duracağım ama boş durmak da çok kötü hayat çok pahalı. her geçen gün kaynaklar tükeniyor sözlükk, artık çalışmak istiyorum.
    1 ... lisa garcia
  • yeni şeyler getiriyorum